Toimitusehdot

20.9.2017

 

Verkkokauppa

Loimisolmu myy vain täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Hinnat sisältävät ALVin. Pidätämme oikeudet hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Taloudessamme on myös koira.

Tilaaminen

Loimisolmu – verkkokaupasta tilataan siten, että siirretään haluamansa tuotteet ostoskoriin ja lisätään yhteystiedot kassalla. Tietoja käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä tietoja käytetään ainoastaan tilauksen toimittamiseen ja siihen liittyvien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessaan asiakkaan on hyväksyttävä voimassaolevat toimitusehdot.

Maksamien

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Toimituskulut ja -tavat

Toimituskulut (5,90 €)  lisätään  tomituksen hintaan. Tilauksesi lähetetään joko Postin pakettina tai Matkahuollon Lähellä -pakettina, riippuen valitsemastanne toimitustavasta. Toimitusaika on 1-5 arkipäivään, lukuunottamatta tilaustuotteita joissa on toimitusaika ilmoitettu erikseen.

Vaihto- ja palautusoikeus

Tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n palautusoikeus. Palautustilanteessa otathan ensin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen: loimisolmu@gmail.com . HUOM! Palautusoikeus ei koske tilaustuotteita!

Mikäli asiakas haluaa palauttaa tilaamansa tuotteet, maksaa hän itse palautuksesta koituvat postikulut. Kun tilaus on palannut takaisin Loimisolmulle ja olemme todenneet tuotteen virheettömäksi, maksamme tilaussumman kokonaisuudessaan takaisin asiakkaalle. Mikäli palautat vain osan tilauksen tuotteista, ei toimituskuluja palauteta. Liitä palautuksen mukaan saamasi kuitti, missä näkyy palautuksen syy, tilinumero sekä allekirjoituksesi.

Vaihtotilanteessa asiakas maksaa palauttamansa tuotteen toimituskulut ja Loimisolmu Handmade puolestaan uuden tuotteen toimituksen. Mikäli verkkokaupassa ei ole korvaavaa tuotetta, menetellään tilanteessa palautuksen tavoin.
Mikäli tilaamasi tuote on virheellinen, otathan pikaisesti yhteyttä! Mikäli tuotteessa on jokin virhe, jota ei ole ilmoitettu tiedoissa, maksaa Loimisolmu palautuksesta aiheutuneet kulut halvimman toimitustavan mukaan.

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus!

Reklamaatio

Mikäli tuote on vioittunut tai kadonnut kuljetuksessa, otathan pikaisesti yhteyttä edellä mainittuun sähköpostiosoitteeseen. Mikäli paketti on viottunut kuljetuksessa, tee myös välittömästi reklamaatio Postiin.